Pentax Optio Z10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pentax Optio Z10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Queen Maeve 09-07-2008
Geschreven voor: Pentax Optio Z10 grijs

Goede camera voor vlugge foto's, handzaam!

Deze camera heb ik naast mijn reflexcamera vanwege de handelbaarheid en het kleine formaat, even vlug een camera meenemen gaat nu veel handiger.

Bediening: Uitermate simpel! ook is het menu op NL te zetten. Alles begrijpelijk en makkelijk.

Fotokwaliteit: Redelijk tot goed: Evenaart uiteraard niet de reflexcamera maar er zijn wel degelijk hele mooie plaatjes mee te schieten! met veel zoom bij wat duisternis heb je een hoge ruiswaarde, maar dat is vrij logisch, de flits bereikt niet tot hoever hij kan zoomen. Fotot's dichterbij bij wat donkerte zijn prima! tikkie ruis maar niet storend. Met de flits heb je hier ook geen last meer van. Ik verwacht ook niet meer van een kleine compact, deze voldoet prima.